2 Tem 2009

TIM BURTON’LA HARİKALAR DİYARINA TUHAF BİR YOLCULUK


Her filmine ve her filminin her karesine hayran olduğum, muhteşem yönetmen Tim Burton iş başında ! Lewis Carroll imzalı dünya edebiyatının ünlü eserlerinden "Alice In Wonderland" bu kez Burton’un penceresinden yansıyaycak beyaz perdeye.
Film 2008 yılının mayıs ayında çekilmeye başlanmış ve 2010 yılında gösterime girmesi planlanıyor. Ve bilin bakalım oyuncular kimler? Sizin de aklınıza Johnny Deep denilince Tim Burton ve Tim Burton denilince Johnny Deep geliyor mu? Benim geliyor! Yedi filmlik beraberlikten sonra bu garip olmasa gerek. Johnny Deep “The Mat Hatter” ( Çılgın Şapkacı) olarak çıkacak karşımıza. Yönetmenin yine vazgeçemediği oyunculardan Helena Bonham Carter’ı Kızıl Kraliçe olarak izleyeceğiz. Ak Kraliçe’yi Anne Hathaway ve Alice’i Mia Wasikowska canlandıracak.


Fantastik filmlerin, uçsuz bucaksız hayaller diyarının ve tuhaflıkların kralına bu fantastik film bence çok yakışacak. Onun o uçsuz bucaksız hayal dünyasını Alice In Wonderland’e kurgulamasını büyük bir heyecanla bekliyorum ! Filmin o çocuksu, sevimli, neşeli atmosferi Burton’un dokunuşuyla biraz tuhaf yok yok oldukça tuhaf, kasvetli ve gotik bir havaya bürünecek sanırım. Renkler çocuksu mavi ve toz pembelerden kurtulup daha olgun bir tonla resmedilecektir kuvvetle ihtimal. Yani onun renkleriyle. En neşeli hallerinde bile kasveti yakalayabileceğiniz, en normal zamanlarında bile tuhaflıkları görebileceğiniz şekliyle.

Özetle oldukça "tuhaf" bir film bekliyorum diyebilirim. Ona yakıştığı gibi ;)


Not: Acilen bir Tim Burton dosyasa hazırlanıp paylaşılacak!

2 yorum:

  1. Tim Burton'u Big Fish filmi ile tanıdım kesinlikle izlemeye değer bir yapım bu filmide merakla bekliyorum güzel olacağa kesin. :)
    pluie..

    YanıtlaSil
  2. O gerçekten başucu yönetmenlerinden biri benim için. Hiçbir zaman sıradan değil.
    Ben de büyük merakla bekliyorum yeni filmi :)

    Sevgiyle,
    Bettra...

    YanıtlaSil