14 Ağu 2009

33 Okul 3003 Öğrenci İçin Elele

33 OKUL 3003 ÖĞRENCİ İÇİN ELELE

Elele verirsek ve inanırsak başaramayacağımız hiçbir şey yok. Blogları gezerken başlığa konu olan kampanyanın haberine rastladım. Birileri, zor durumda olan başka birilerine yardımcı olmak için gerçekten emek harcıyor. Elinden gelenden fazlasını yapıp bizlerin de yardımcı olabilmemiz için imkanlar yaratıyorlar. A.Şebem Soysal ve Erkan Bal çok güzel bir kampanya başlatmışlar. Balıkesir'in Dursunbey ilçesi ve köylerindeki 3003 fakir öğrenciye yeni eğitim ve öğretim yılında kalem-silgi-defter ulaştırabilmek için kolları sıvamışlar. Ve nakdi yardımlar için de bir hesap oluşturmuşlar. Bu, hepimizin bir şekilde katılabileceğimiz bir kampanya ve aslında sahip olduklarımızı ucundan kıyısından da olsa ihtiyaç sahipleriyle paylaşabilemiz için güzel bir fırsat bence.


Aşağıdaki linkten detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.


http://www.birmilyonkalem.com

Haydi Elele!

Sevgiyle,
Bettra...

2 yorum:

  1. Merhaba..

    Kampanyanın tanıtımına verdiğiniz destek için çok teşekkür ederiz. Bu sayfaya gelen bir kişi bile bir kalem yollasa bir çocuk mutlu olacak.

    Sayımızın giderek artması umuduyla.

    1MK editörü: A. Şebnem Soysal

    YanıtlaSil
  2. Böyle bir yardım kampanyasına yardımcı olup bizlere paylaşım fırsatı verdiğiniz için kendi adıma ben de çok teşekkür ederim.

    Segiyle,
    Bettra...

    YanıtlaSil