26 Ağu 2009



Bıktım sürekli dırdır hallerinden. Hiç susmayan gecenden gündüzünden. Sen, sen değilsinki artık...
Boğuyorsun beni diyeceğim "Çek git o halde" diyeceksin biliyorum.
Anlasana nefes alamıyorum sıkış tıkış kucağında. Her yanımda birileri bitiveriyor. Bu üstüste, altalta yabancı insan tablosundan silsin artık birileri beni. Başka bir resme koysun daha sakininden, boşundan. Bir orman olur, sisli puslu. Bir mavi olur beyaz kumlarını yalayan. Ama buradan silsin beni. Yada üşenmez tablodan taşıveren diğer bir kaç milyonu siler ise ne ala! Kalırım valla.
Gözümün görüp gönlümün açıldığı bir boğazın var, mavi suların ve misssss su kokun.
Epi topu busun işte! Evet eskisin. Bayılırım eskiye.. Ama be kardeşim bu koşuşturmacının, hengamenin, kalabalığın içinde yaşanmış, sararmış, yıpranmış ama kendinden bir haber milyonlara inat kendini saklayarak da olsa ayakta kalan hangi eskine dokunabiliyorum ki.? Hangisini içime dolu dolu çekerekten koklayıp duvarlarının, satırlarının arasında kaybolabiliyorum ki? Dününe dalıp gidemedikten, onu dalıp dalıp yaşayamadıktan sonra geçmişim eskinden...
Dün gece yarısı bir trafiğe takılmışım eş dost ahalinden bir grup ve Tazimle ki hiiiç sorma detaylandıramayacağım.
Güzel ülkemin güzel insanı (!) eziyet etmeye pek meraklı. Eziyet gören ses etmedikçe kendine daha pek çok yol bulacak gibi.
00.30 sularında geldiğimiz köprüde ancak 02.30a doğru hareket edebildik! Ertesi sabah işe gideceğime mi, şehri yöneten ahalinin bizi salak, aptal, enayi yerine koymasına mı delireceğimi şaşırmış bir halde ortaya karışık bir gözü dönmüşe dönen ben Tazimin beni sakinleştirmeye çalışan ellerinin altında uyumaya çalışırken sadece şunu tekrarlıyordum : nefret ediyoum bu memleketten, nefret ediyorum bu memleketten!

Biliyorsun işte sen değilsin dayanamadığım. Üzerinde yaşayanlar. Ama ne sen onlarsız varsın artık ne de "çile" sensiz...

Bettra...

5 yorum:

  1. Aynen katılıyorum...Tam bir işkence..Çeken de alışmış artık çekmeyince tuhafına gidiyor...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. =)..Çileyi ve onu bırakmak için ne gerekirse ondan.

    YanıtlaSil
  3. Her hali işkence oldu artık bu şehrin... Hepimiz birden üzerine çıkıp tepiniyoruz, kirletiyoruz, eskitiyoruz. Hangimize gücü yetsin?
    Yorucu.. cok yorucu :(

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. valla guzel anlatmissin seker, yasamayan anlayamiyor bile bu guzel sehirde bu kadar cile cekilir mi diye...oysa guzel olan birkac izole tarihi mekan, ne yazik :(

    YanıtlaSil
  5. Evet Ole'cim kotu iste burada durum :(

    YanıtlaSil