5 Ağu 2009

DÜZELTME


Okuyanlarınız bilir, 28 haziranda “Huzur Suları” başlıklı bir Çeşme yazısı yazmış, elimden geldiği kadar ve içimden geçtiği gibi paylaşmaya çalışmıştım neler gördük neler yaşadık... Ama kalem bu ya bazen içinizdekileri tam olarak anlatmanıza olanak vermiyor, yanlış yada eksik bilgilendirmelere neden olabiliyor. Yani suç tamamıyla kalemimin ! :)

Neşe Otel demiştim hani.. Anlatmaya çalışmıştım yolunuz düşerse nasıl bir yer olduğunu bilin diye.. Hani Emre’den söz etmiştim, otelin güler yüzlü işletmecisinden.. Hatırladınız mı?
Emre okumuş yazımı. Bakın tepkisine: “İyi mi demişsin kötü mü demişsin anlamadım ben..? Bu paraya ancak bu kadar mı olur demek istedin yahu? Hem buranın denizi her zaman soğuk değil ki. Geç ısınır geç soğur buranın suları. Siz bir de eylülde gelin de nasıl sıcak denizimiz” dedi.. Sonra Tazi’ye okuttum yazı mı bir de. “Bak bakalım kötü mü demişim? İyi şeyler demek istemiştim. Sadece abartıp gidenlere hayal kırıklığı Emre’ye de fazladan iş çıkarmak istemedim” dedim. Tazi okudu ve güldü :) “Canım Emre haklı, bu yazı gerçekten nereye ötelesen oraya gidiyor” diyerek.

Bunun üzerine ben de yanlış ifadelerle haksızlık yapmayayım diye bir düzeltme yazısı yazmak istedim. .“Neşe Otel” elbette ki 5 yıldızlı bir otel değil. Havuzu, alakart restaurantları, açık büfe yemek servisleri, fitness centerı, animasyonu yani “lüks” diyebileceğimiz osu busu yok. Ama çok şeker bir işletmecisi, evinizde gibi hissedeceğiniz bir ortamı var. Çeşme’ye geldiğimizde bizi merkezde karşılayan Emre, otele gitmemize ve bavulları odamıza kadar taşımamıza yardımcı olarak daha ilk dakikada “Servis budur” demiş oldu aslında (Temmuz ve ağustos aylarında aşırı yoğunluktan dolayı bu servisi bulamayabilirsiniz. Lütfen kıskanmayın !) Bizim deneyip gayet tatmin edici bulduğumuz kahvaltısı, denemediğimiz için aklımızda kalan sağlıklı akşam yemekleri var. Bu kahvaltıya eşlik eden tazecik ekmekleri, çıtır çıtır börekleri ve hatta bazen Emre’nin bir koşu fırından alıp masanıza kadar getirdiği sımsıcak simitleri var. İster eşiniz, ister aileniz ve ister arkadaşlarınızla farklı sayıdaki gruplara göre ayarlanmış odalarda konaklayabilirsiniz. Dediğim gibi biz haziranda (bence en doğru zamanda) oradaydık. Bu nedenle son derece huzurlu bir ortamda geçirdik Neşe Otel’deki günlerimizi. Ne ıssız ne curcuna.. Dün kendisinden aldığımız taze bilgilere göre şu sıralar Çeşme’de boş otel bulmak neredeyse imkansızmış..

Demem o ki minimal şeylerden hoşlanıyor, abartıyı, lüksü, şatafatı sevmiyor yerine samimi ve sıcak bir ortamı tercih ediyorsanız; uygun fiyata bir yerde kalayım paramı da dört duvar arasında değil gezip tozup yiyerek harcayayım diyorsanız Neşe Otel sizi de ağırlamaktan mutluluk duyacaktır (http://www.neseotel.com/).


Altın Kum'a Sevgiyle,
Bettra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder