6 Ağu 2009


EVVVETTT!!!



Pek şaşılacak bir şey yok ve bence bu, onun sahip olduğu en normal ve en doğal sıfat ama yine de içten içe bunun resmiyet kazanmış olmasından mutluluk duyuyorum !

Robert Pattinson, Glamour Magazine okuyucuları tarafından “Dünyanın En Seksi Erkeği” seçildi ! Hem de bence gerçekten çok sıkı bir aday Johnny Deep’i bile geride bırakarak. Aslında liste birincilik dışında her isme hak ettiği sıralamayı verememiş. Örneğin Jude Law’ın 26. sırada olması bana biraz tuhaf geldi. Çok daha önlerde olmalısı gerekmez miydi? Bunun yanı sıra benim listemde yer almayan David Beckham, Brad Pitt gibi gereksiz isimlerde var listede.

“Seksi” olarak nitelenen şeylerden pek hatta hiç hazzetmeyen ben Pattinson’un hicbir sey yapmadan, en doğal haliyle bu kadar “seksi” görünmesi nedeniyle belki, sıfatın ona gerçekten yakıştığını düşünüyorum. Seksi olmak için hiçbir çaba harcamıyor. Öyle bakımlı, metroseksüel tiplerden falan değil kesinlikle. Aksine seksi olduğuna yada olabileceğine inanmıyor ve bunu nasıl kazandığı konusunda bir fikri yok. Ama Pattinson’un en salaş, en yataktan kalkmış, en doğal halleri bile benim diyeni geride bırakır cinsten. Sadece gülüşü ve konuşması bile onu listenin ilki yapmaya yeter ;)



Bu arada beyaz perdenin en hoş & mükemmel çifti seçilse benim bu çiftin Kristen Stewart & Robert Pattinson olacağına dair şüphem yok.




Evvvet “Dünyanın En Seksi Adamı”! Sadece olduğun gibi kal ;)

Sevgiyle,
Bettra...

2 yorum:

  1. +1 burdan da koy!


    bu arada kafesle resmi i-nanil-maz!
    yirim! :D

    YanıtlaSil
  2. Yime canım. Yime tatlım. Yime bak yine papaz olcez :D
    Öperim :)

    YanıtlaSil