30 Ağu 2009

SENİ SEVİYORUM

Günün birinde kalbimi ağrıtabileceğini düşünmemiştim hiç.
Ellerimi tutamayan ellerini öpebileceğimi.
Sonunda içimin seninle dolu olduğunu itiraf edebileceğimi ve bu fikre alışabileceğimi düşünmemiştim.
Uzak tutmaya çalışırken aşkı kalbimden ve köşe bucak kaçarken ondan
en dalgalı sularına düşmüş olabilir miyidm?
Acı çekilmeyen aşklar da vardı da ben mi bilmiyordum yoksa?
Yine de: Seni Seviyorum...
Senin duymak, benim sana söylemek istediğim kadar çok kurulmuyor belki bu cümle ama
Seni Seviyorum...
"Ben ağlamam" derken göz yaşlarına boğulan ruhun için.
Deli ruhun, yüreğinden dudaklarına dudaklarından yüzüne yayılan gülüşün için.
Kalbine kanat tutturulmuş şahsıma münhasır meleğim:
SENİ SEVİYORUM.

Bettra...

2 yorum:

  1. O bulutun üstünden hiç düşmemen dileğiyle ve hatta yıldızlar kayarsa tutunmaya çalışma, onlar hep var ve hep kayacaklar.

    YanıtlaSil
  2. Peki sadece izler ve zevkine varırım...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil