2 Eyl 2009

İLK MİM :)

MİM MİM MİMMMM ;)

İlk mimimi alıp, mimlenenler kervanına katılmış bulunuyorum. Hadi bakalım hayırlısı!
Mimleyen kişi arada yazdığım sinema yazılarını kendi blogu üzerinden de yayınlayan Dexterfernando (http://beneaththeground.blogspot.com/search/label/Haberler). Kardeş blog yani ;)
Özellikle korku sineması üzerine bir çok tanıtım ve inceleme yazısını site üzerinden bulabilirsiniz.
Sevgili Dexterfernando'ya mimi ve fikri sorulasılar arasına kattığı için teşekkür ederim.
Yeni site ismine gelince bununla ilgili ayrıca yazağım kendisine, buradan olmasın.

Sevgiler,
Bettra...

Soru: Biri beni mimlediğinde cevap verip sonra da benim başka birilerini mimlemem gerekiyor mu? :(

3 yorum:

  1. Şeker, mimlenince sorulara cevap verip sen de başka arkadaşları mimliyorsun diye biliyorum...
    Kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  2. mimlenmek ne acaba? cahilim ama ogrenmenin yasi yoktur:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekküler şeker bubu :)

    Ole'cim başka bir blog sahibi sana soru/lar sorup cevap beklediğinde mimlenmiş oluyorsun :)Bubu'nun söylediğine göre de bu soruları cevaplayıp sen de başkalarını mimliyorsun. Ve bu zincirleme durum sanırsam sonsuza kadar devam ediyor :)

    YanıtlaSil