16 Eyl 2009

THE THIRD TRAILER IS RELEASED!

New Moon's official third trailer is put out and I am really speechless! I have watched it over and over again and can not not stop doing it.
Honestly to say that when I had watched the first and second trailer I have got a little disappoitment. But this one..!
I do not want to say that it is amazing before watching the whole movie but seems that we are waiting a film full of exciting & love...
By the way Robert Pattinson has made a significant growth on his acting!
I specially like the scene when Felix (Daniel Cudmore) and Edward have come up against eachother and when Edward says :

"You can go to hell ! "
Watch it ;)

http://www.newmoonmovie.org/2009/09/its-here-the-third-official-new-moon-trailer/
http://www.twilightthemovie.com/

Bettra...

3 yorum:

  1. Sevgili Okuyucu,
    Yazdıklarıma zaman ayırdığınız için teşekkür ederim. İzinsiz hiçbir yazımı ve fotoğrafımı kullanmamanızı rica eder, aksinin "hırsızlıkla" eş değer olduğunu hatırlatmak isterim.
    Sevgiler,
    Bettra

    bu satırları yazmanın sebebi umarım ben degilimdir fakat ben miyim acaba düşünmedende duramadım nedense...çok üzgünüm eger bir yanlış yaptıysam...tek bir sözünüzle boynu vurulur o masum yazının ve fotografın hünkarım ...yeterki siz gülümseyin ve huzura kavuşun :)yaptıgım robin hood 'unki kadar kötüdür heralde...zengin fotograflarından fakir gözlerime bir güzel ışık taşımaktı sadece amacım...bagışlayın lütfen...

    robin hood ,
    e.t.

    YanıtlaSil
  2. Umarım bu satırları yazmakta geç kalmamışdır sevgii Robin.
    Yazının hedefi kesinlikle sen değildin.
    Sen gibi bir sözcük efendisi olamazdı sözcüklerden kalkanımın beni koruma isteği.
    Bir fotoğrafım ilham kaynağı olursa satırlarına yada bir cümlem çıkış noktası olursa duygularına bu beni mutlu eder ancak.
    Ben izinsiz fikir kullanan ve kötü niyetli "hırsız"lardan söz ediyordum...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. '' Bir fotoğrafım ilham kaynağı olursa satırlarına yada bir cümlem çıkış noktası olursa duygularına bu beni mutlu eder ancak.''

    teşekkürler ederim tarifsiz bir memnuniyetin mutluluguna sarılarak hemde...sözlerine gelince , dürüstlük mü bu yada bir itiraf mı bilmiyorum fakat evet birçok defa bana ilham kaynagı ve çıkış noktası olmuştur senden bişeyler ve daima olacaktır da eminim ki...tekrar teşekkür ederim...
    sevgiler;
    ormandaki beş parasız zengin hırsız robin ,
    e.t.

    YanıtlaSil