9 Kas 2009

BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK !

Toplanamayız sanıyorudum ama toplandık! Teknoloji bazen gerçekten tadına doyulmaz harikalar yaratabiliyor.
Güzel bir haftasonu geçirdim. Bir kuplesini anlatayım mı ? :)
Tazim Trabzon'a gidip bütün bir hafta sonu olmayacağından evde kafa arkadaşlarla vakit geçirmenin iyi olacağını düşündüm. Veee soğuk havaları bir çırpıda bitirip bahara girmişiz hissi veren geçtiğimiz cumartesi günü sevgili Ole ve pek sevgili .Z. evimizi şenlendirdiler ("Şenlik" sanırım doğru kelime! ).
.Z. nin çok yoğun programlarından vakit bulup gelebilmesi elbette ayrı bir sevinç kaynağı ;)
Önce Ole geldi planladığımız saatten daha erken. Çünkü Tazim her zaman yaptığı gibi kendini gruba dahil edip ve dışlanıyormuş hissiyatına bürünerek "Niye beni de görmüyorlar?" "Niye ben gittikten sonra geliyorlar?" "Beni sevmiyorlar mı?" "Bana ne erken gelsinler, ben de göreyim" diye bıkbık etmeye başladı :)
Ole de bu nedenle erkenden geldi işte. Tazi bunu hep yapıyor. Ne zaman onun da sevdiği arkadaşlarım eve gelecek ve biz kız kıza bir pijama partisi verecek olsak yukarda geçen cümleler tekrar tekrar kuruluyor. Neyse sıcak kanlı bir Tazi benimkisi :)
.Z. bir parça kaybolup ve bir parça da sıkış tepiş otobüslerde nefes alma mücadelesi verdikten sonra tam da biz Ole ile açlıktan semirirken sonunda geldi..
.Z. için özel yapılmış bezelye, hepimizin ağzına layık patlıcan ve kereviz birbiri peşi sıra tüketildi. Karnımız doyup gözlerimizin feri yerine gelince kıkırdama moduna girdik elbette. Ben böyle toplanmaları bir çeşit terapi olarak görüyorum. O kadar çok gülüp saçmalıyoruzki sanırım hiçbirimizin aklında sorun yada sıkıntıdan eser kalmıyor.
Toplanacağımızı çoktaaaan öğrenmiş olan .B. öğle saatlerinden itibaran önce telefon sonra Skype aracılığıyla evden hiç çıkmadı :) Böylece "keşke hep beraber olabilseydik" iç geçirmeleri bir nebze de olsa telafi edildi ve bütün kızlar toplanmış olduk :)
Yemeği bitirir bitirmez tek kişilik bir koltuğa üçümüz sığışmak suretiyle bilgisayarın başına geçtik. .B. çoktan ekranın karşısına geçip "Bitmedi mi hala yemeğiniz? Amma yediniz !" benzeri cümlelerle tatlı söylenmelerine çoktan başlamıştı. Akşam 11'e kadar sürecek olan konuşmalar, danslar da böyle başladı. .B. kamerayla çok şirin evini ve o evde ona hoş gelen her mutlu detayı bize de gösterdi.
Gerçek olmasını istediğimiz ve sımsıkı sarıldığımız, zor günlerin başucu hayallerini tekrar tekrar kurduk..
Bu gurubun en önemli faaliyetlerinden biri de dans etmek. Önce .B. Cameron Diaz misali kameranın karşısında deli gibi dans edip bizi gülmekten öldürdü. Sonra biz, Hint müziği eşliğinde komedi dans üçlüsü olup .B. yi güldürmek istedik.. Başta çok eğlenceliydi ama sonra bir baktık bizim ki burnunu çekip gözlerini siliyor :( Sevdiklerini, özlediklerini senden 1000lerce km uzakta olduğunu bilirken bir ekranın ardında görmek ne kadar giderir ki özlemi? Yağmur bekleyen topraklara bir parça su serpmek gibi bir şey. Ne sesini duymak yetiyor ne de yüzünü görmek. İnsan dokunmak istiyor...
Sevgili .B. itiraf ediyorum koltuğun tepesinde oturduğum satler boyunca bilumum yerlerim ve hatta yerlerimiz ağrıdı ama iyiki de geldin :) Seni de orada görmek sesini duymak, gülen yüzünü görüp deli danslarını izlemek hepimize iyi geldi. Seni çok özlüyoruz :(
.B. yi Caco'suyla başbaşa bıraktıktan sonra sevgili Edward'la biraz vakit geçirmenin iyi olacağını düşündük. Ve yorumlar, tartışmalarla banttan maç izleyen enteresan insanlar gibi sanırım 30 - 40 kere durdurmak suretiyle Twilight'ı bilmem kaçıncı kere izledik :) Ole'ye film boyunca dipnot verip durduk. "Aslında öyle değil böyle" "Edward bunu şu yüzden yaptı", "Jesica tam bir moron!", "Çıktı yine köpecik!" "Bu sahnede James çok daha iyi" " Aahhh bu kız aptal!" vb cümlelerle filmi, bitmesi gerekenden yarım saat kadar daha uzun bir süre sonunda bitirdiğimizde filmi hiç bu kadar eğlenerek izlemediğimi fark ettim :)
Kızlar:
Gerçekten çok eğlendim. Özellikle kamera görüntülerini izlerken!
.Z.
Benimle iyi geçinsen iyi olur :)
.B.
Kayıtları sana da göndericem mutlaka. Kopacağın sahneler var. Çok dinamik ;)
Ole'cim;
Kurabiye ve salata desteği pazar gününe çok iyi geldi. Tekrar teşekkürler ;)

Sevgiler,
Bettra

10 yorum:

  1. Ama ben filmin en onemli kisminda uyuyakaldim!!!Sen acigimi vurmamak icin yazmamissin Bettracim sagol:)

    YanıtlaSil
  2. Hımmm evet :) Ole Edward ve bella'nın ormandaki sahnelerini kaçırdı :)

    YanıtlaSil
  3. bettrraaa...
    ne ikibuçuk saatlik uç vasıtalı yolculuğum ( ki o gün domuz gribi kapmadıysam , daha bana birşeycikler olmaz ! ) ne de vasitalarımda munasebette bulunduğum! insanlar bozabilir o güzel günümüzü :D
    beni düşünüp bezelye yapmandan mı başlasam,
    kızarmış patlıcanlardan mı ..
    muhteşem kurabiyelerinizdden mi
    yoksa yumuşacık su yatağından mı bilemiyorum.
    herşey süperdi.
    bubu gelince tekrar.
    bu sefer de Ole olacak ekranın öte yanında, ama teknoloji saolsun gene bir aradayız.
    bubu- seni çok ozlemişim çatlağım
    ha eveet. ole'nin twilightin en önemli sahnesinde uyuyup da , " ole uyuyor musun ?" soruma "evet" diye cevap verebilmesi gerçekten gooogle çok fonksiyonlu beyninin insanoğlunun anlayamadığı bir kısmısı sayesinde sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Evet Ole'nin derin uykulara dalmışken soruyu anında "Evet" diye cevaplaması gecenin bombalarındandı :)

    YanıtlaSil
  5. Kızlarrrrr süperrrsiniz:) tek kelime ile bana çok güzel bir haftasonu yaşattınız...teşekkür ediyorum. Uzaklarda olsam da bir günlüğüne dahi olsa yanınızda gibi hissetmek süper bir duyguydu...çok hasta olmama rağmen sizin enerjinizle o gün hastalığı yendiğimi sandım ama şu an hala hastayım...ve yazdıklarınızı okurken yaramaz iki küçük damla süzülde yere...tutamadım. Ne güzel bir duygu ki sevdiklerinin olması...ne güzel bir duygudur ki uzakda olmanın bir engel olmadığı arkadaşlık duygusu...ne güzel bir duygudur ki size sahip olmaz...hepinizi öpüyorum. Sizi seviyorum:)
    Sulusundan mua:)

    YanıtlaSil
  6. Bu arada ne güzel bir duygudur ki size sahip olmak olacaktı:) heyecandan, duygu yoğunluğundan harfler de birbirine karışmış...

    YanıtlaSil
  7. Canım Bubu'cum,
    Biz anlıyoruz seni :) Bir de kooocaman öpüyoruz tabi pembe yanaklardan ;)

    YanıtlaSil
  8. bubu
    geldiginde morartana kadar kollarimi sıkabilirsin.
    en yumusak yerinden ?

    YanıtlaSil
  9. Tamam anlaştık, benim için bir zevk...seve seve kollarını morartana kadar sıkabilirimmmmm ama kıyamam !! hafififinden kendimi tatmin edecek kadar sıkmam kafidir:)

    YanıtlaSil