5 May 2010

İŞTE BENİM TATİLİM!

Ağlamak istiyorum! Gerçekten ! Neden mi? Şöyle özetleyeyim:

Başka hayatlarından birinde bir gezgin, seyyah yada buna benzer bir şey olduğuna inanan benim gibi biri hayatı boyunca karşılaştığı en inanılmaz, en yoldan çıkarıcı, en renkli, keyifli ve baş döndürücü teklifle karşılaşıyor ve bunun karşısında sadece elleri kolları bağlı iç çekebiliyor: Ahhhh :(

Turkuaz mavisi suların, beyaz kumların üzerimde yarattığı inanılmaz derece pozitif duygular nedeniyle ilgimi çekmişti bir süredir televizyonlarda dönmeye başlayan Etstur reklamları. Yo yo pardon düzeltiyorum bu bir reklam değil, bir iş teklifi ! (Tabi buna "iş" denilebilirse. İş dediğin genellikle sıkıcı olur, insan sabah gelir akşam olsa da özgürlüğüme kavuşşam diye bakar hani.. Özgürlüğe giden yolun burada harcadığı saatlerden geçtiğini unutarak tabi :D )
Her neyse detayları öğrenmek için bu sabah internet sayfalarını ziyaret ettim. Diyorlar ki:
"Tek işi yalnızca tail yapmak olan bir çift arıyoruz" : Biz Tazi'mle harika bir çiftiz !
" Ve bunun için ayda toplam 5000 lira maaş veriyoruz" : Ohh bu da harika !
"Her şeyden önce iyi tatil yapmayı bilen bir çift arıyoruz. Yani gittiği yerlerin sadece turistik yerlerini görmekle yetinmeyen, şehrin derinliklerinde kaybolmayı seven, gezgin ruhlu bir çift arıyoruz. Başka bi rdeyişle " Ben bunun kitabını bile yazabilirim ! Hım evet Tazi belki kitabını yazamaz ama o da harika bir gezgin olabilir ;) Kimsenin görmediği, bilmediği bazen ıssız bazen hınca hınç dolu karakteristik her yer benim favorim olur. Bu bazen bir kütüphane olur bazen yüzen bir pazar pazar bir uçurum kenarı bazen de bir balıkçı kulubesi kim bilebilir?

Buray akadar her şey muhteşem! Oh diyorum sanırım bu kez yukarıdaki beni duydu ve bana özel bir şey gönderiyor! Sonra teklif detaylarını okumaya koyuldum. Ve güneş o zaman kayboldu, kara bulutların arasında şimşekler çaktı :( İŞTE O TEKLİF!

DETAYLI TEKLİF METNİ
İş başvuruları için çiftlerde aranan özelliklerden ilki, iyi tatil yapmayı bilen bir çift olmaları.
Çiftler iyi derecede yabancı dil bilmeli ve en az lise mezunu olmalı.
Seçilecek çift, iyi derecede fotoğraf ve video çekimi yapabilmeli.
Çiftler sosyal paylaşım sitelerinde aktif olmalılar, blog yazabilmeliler.
İş teklifimize başvuracak ikili, bir kadın bir erkek olmalı.
Çift, öncelikle teklifimizle ilgili sitemizde yer alan başvuru formunu eksiksiz doldurmalı; ardından her biri için en fazla 4 adet olmak üzere fotoğraf yüklemeli.
Çift, son olarak her ikisinin bir arada olacağı maksimum 120 saniyelik video görüntüsünü de ekleyerek formu tamamlamalı.
İş başvurusu sonucu işe alınan çift, yılsonuna kadar sürecek iş süreci boyunca uygun olduklarını kabul etmiş olmalı.

Ühüüüü ben bunu yapamam ki :( Yani ben yaparım da (!) Tazi'm yapamaz. Yani bu işe alınsak bile yıl sonuna kadar yürütemez.. Muhtemelen kendine yeni ve gerçek bir iş araması gerekir :(

Neyse şimdi kendim için hayıflanmayı bir kenera bırakıp macera arayanlara, gezmeye yeni yerler, yüzleri evler, kültürler, kahveler, yemekler, sokaklar, pazarlar görmeye aşık olanlara sesleniyorum. Bu harika bir teklif ! İmkanınız varsa asla kaçırmamanız gereken bir teklif! Bu hayatınızın teklifi ! Bu teklife bir göz atıp yörüngenizden çıkın! Ve hayata yepyeni yerlerde, yepyeni izler bırakın!

İlgilenenler aşağıdaki linkten neden söz ettiğimi anlayabilir ve ilk adımı atabilirler :)

Sevgiler,
Betül TRAK

http://www.istebenimtatilim.com/teklif/hakkinda.jsp#

2 yorum:

  1. bunun bir de uluslararasi versiyonu olmustu da, ilk bir saatte basvurulardan site kilitlenmisti :) o zaman da beni bir heves sarmisti hic unutmam :D sekerim uzulme ya, biz gene de tatilimizi kendimiz yapariz ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok heves verici bir hareket herkes kabul eder sanırım :)

    Di mi Ole'cim :) Kendi tatilimizi kendimiz yaparız :)Vegas olur, LA olur, NY olur :D

    YanıtlaSil