2 May 2010

GERÇEK

Ölmediğini biliyordum.
Ben, gitmişsin hatta hiç olmamışsın gibi yaşamaya çalışırken senin zihnimin ve ruhumun odalarından birinden diğerine dolandığını biliyordum.
Hiç gitmediğini. Ve istesen bile gidemeyeceğini..
Sadece içten içe hiç olmamış olmanı o kadar çok istiyordum ki her seferinde, yıkıp geçtiklerini önemsemeden kapısını vurup çıktığın odalara bakıyordum.
Sensiz, boş odalara..
Ve öldüğüne kanıyordum...

"Sana ait anılardan, dengemi bozan mutluluğundan, beni üzen her detaydan unutarak kurtuluyorum..." K.D.

Bettra

2 yorum:

  1. Ölmez..
    Hayaller..
    Güzel bi silüetin içinde yaşamaya devam ederler.
    Hep..
    Her daim..
    Hep o odalar da döner dururlar sen hiç bilmezken bile..
    Bil..
    Hep orda..Ordalar..

    YanıtlaSil
  2. Keşke yaşamaya devam edenler sadece hayaller, geriye kalan sadece güzel anılar olsa..
    Kabuslar da yaşamaya devam ediyor bazen.
    Unutmaya çalıştıkça, her fırsatta "Gitmedim" diyerek...

    YanıtlaSil