2 May 2010

TWILIGHT - BREAKING DOWN'A TÜRK MODACIDAN KOSTÜM!

Geçtiğimiz günlerde Çırağan Sarayı'nda modacı Şebnem Şahin'in "Masum ve Vahşi Vampir" adlı defilesi yapıldı. Defilede mankenler vampir temalı giysileri ve makyajları ile podyuma çıktılar. Kıyafetlerin bir çoğunu etkileyici hatta vasat üstü bile bulmadım. Şimdi, modayla uzaktan yakından tek alakası modayla ilgilenen arkadaşları olan benim gibi biri için bu haberin ilgimi çeken tek yanı Şahin'in tasarladığı kostümlerin Breaking Down'da kullanılacak olması. Romanı ve filmi satış rekorları kıran ve tüm dünyada milyonlarca hayranı olan bir çalışmada Türk bir modacının kıyafetlerinin kullanılacak olması bence harika bir haber! Internette yaptığım küçük araştırmada haberi doğrulayacak nitelikte bir şey bulamadım dolayısıyla sevinmek ne kadar doğru olur bilemiyorum.. Ben Şahin'in yalancısıyım :)

Sevgiler,
Bettra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder