15 Haz 2010

"YANLIŞ"IM...

Daha önceleriydi. Hükmümün yeryüzünde çok daha fazla geçerli olduğuna inandığım zamanlarda.. Her şeyi değiştirebileceğime ve değiştiremediklerimdense bir gün mutlaka sonsuza kadar kurtulacağıma inandığım zamanlarda.
Sağlıklı ilişkiler peşindeydim her zaman her yerde ve her koşulda. Aklıma yatmayan, içime sığmayan, kalbimi acıtan, ruhumu daraltan şeyler sağlıksızdı ve mümkün olduğu ölçüde bu tarz ilişikilerden, dostluklardan kaçınılmalıydı. Kaçıyordum da. Ufak tereddütlerim için koca başlangıçları yada hali hazırda başlamışları sonlandırabiliyordum. Aile aile gibi olmalıydı, arkadaş arkadaş gibi, sevgili sevgili,anne anne baba baba gibi. Hazırdım hayatımdaki her ilişkiyi doğru olduğuna inandığım şekillerde yaşamaya. Yanlışları doğru yapmak için bütün gücümle savaşmaya, sorgulamaya, gerektiğinde isyan etmeye..
Sonra bir gün ne oldu bilmiyorum bütün bunların geçmişte kaldığını gördüm. Artık o çok sağlıklı ilişkiler yaşamaya çalışan kız yok. İçine sinmeyen hiçbir şeye yanaşmayan, doğru bildiği yoldan şaşmayan insan bir başka hayatta kaldı sanki. Doğru bildiklerime uzaktan bakıyorum artık. Olması gerekeni değil olanları yaşıyorum. Yanlış yapana kim olursa olsun "hoşçakal" diyorum. Benim için savaşmayan, kendine yakışanı yapmaktan vazgeçmiş, sadece kendi mutluluğunu hedef alarak yaşayanlar için mücadele etmekten ben de çoktan vazgeçmişim meğerse. Artık geri adım atacağımı, hakkımdan vazgeçeceğimi bile bile "Bu böyle olmak zorunda"yla başlayan cümlelerim yok. İçi kanayarak, düşünceleri bulanıklaşarak doğrulara uzaktan bakan biri var. Doğrulara içi giden, bile bile yanlışlara devam eden biri. Bunun için kendinden nefret eden. Aynaya baktığında gördüklerine hala çok da aşikar olmayan biri..
Çünkü hayatı yanlış yaşamak çok daha kolay. Çünkü güvendiklerim, sevdiklerim beni yanlış yolların ortasında bırakırken her seferinde tek başıma doğruya gitmeye, sil baştan temiz kağıtlara yeni mutlu resimler çizmeye artık gücüm yok. Artık herkes acı çeksin. Herkes eğer hala kaldıysa kendi vicdanlarının uzun soğuk ellerinde can çekişsin. Ben artık "yanlışım". Böylesi kara ama daha kolay...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder