17 Ağu 2010

İNSAN YAPIYORUM!

Yok yok Dr Frankestain'a özenmedim. Sadece Tazi'mle Tanrı'nın bize bahşettiği yeteneklerden birini kullanarak yeni bir insan yapmaya karar verdik :) Bence bir de bizim ürünümüzü görmelisiniz, harika olacak ;) Çok kârlı bir yatırım gibi göründü bize. Ruhumuzla, sevgimizle, aklımız, duygularımızla yeni bir "biz" yapıyoruz.. Baktığımızda her zaman kendimizden de bir şeyler göreceğimiz, bir çeşit kendi ruhsal arınma merkezimizi inşa ediyoruz.

Benden ve Tazi'mden bir parça... Canımın içinde bir can var, canımız. İçimde biri var! :D Küçücük bedeniyle hayata tutunmaya çalışan biri.. Heyecanla ve şimdiden özlemle beklediğim biri. Neye, kime benzeyecek, nasıl biri olacak görmek için sabırsızlandığım.. Ve hergün sağlıklı olması için onu bize verene dua ettiğim... Her şey çok farklı şimdi. İçimde canımdan bir parçaya hayat vermeye çalışırken nasıl bir mucizeye imza attığımızı özümsemeye ve bunun gerçekten de kelimenin tam anlamıyla bir "mucize" olduğunu unutmamaya çalışıyorum. Şimdi sıra bende: Annemin, annanemin ve daha öncekilerin yaptığını yapıp "hayat" veriyorum.

Keşke ufacık da olsa anlatabilsem neler hissettiğimi ama sözcükler hiç bu kadar anlamsız, yetersiz kalmamıştı kendimi bildim bileli... Sanırım birini hiç bir zaman böyle sevmedim. Hiç kimseyi böyle önemsemedim. Beklemedim. Endişelenmedim. Merak etmedim. Bu kadar yakınımda olan kimseyi bu kadar çok özlemedim. Birini ona zarar verebilecek herhangi bir şeye ya da birine karşı bu kadar çok korumayı, kollamayı ilk defa onunla öğreniyorum. Onu olmayan kanatlarımla sarıp, kötü olan olan her şeyden korumaya çalışıyorum... Bir varlığa gerçekten sahip olmanın ne demek olduğunu anlıyorum...

Ve keşke ne kadar muhteşem olduğunu anlatabilseydim... Ben sakarımdır ve korkak. Evet evet sesten korkarım, ondan korkarım bundan korkarım. Canım da tatlıdır mesela. Hatırlıyorum da biricik annem evde bir ses duyup korksam sese doğru gider hemen neymiş ne değilmiş bakar, yok bir şey merak etme diye beni sakinleştirmeye çalışırdı. Anneme kızardım o zamanlar, ya kötü bir şey varsa ve ona zarar gelirse diye kendini bilmediği bir şeye bu kadar çabuk atmasına. Niye bu kadar gözü kara diye. Şimdi anlıyorum nedenini. Bebeğim korksa ben de koşarım onun korkutan şeyi bulup buna pişman etmek ya da ona korkacak bir şey olmadığını göstermek için. Annem "Gözünde yaş görmeye dayanamıyorum" der hep. Şimdiye kadar bunun fazla duygusal bir davranış olduğunu, hayatın her zaman mükemmel olamayacağını ve elbette benim de zaman zaman ağlayabileceğimi düşünmüştüm. Oysa şimdi minik bebeğimin gözlerinde göreceğim bir ufak damlanın içimi nasıl acıtacağını hissedebiliyorum.. Gözlerinde tek bir damla yaş görmemek için neler yapabileceğimi kestiremiyorum..

Artık herkes duysun: Ben insan yapmaya başladım! İkiden bir yapıyoruz. Tazimle birlikte kendi mucizemizi yaratıyoruz ;)

"Hayatım boyunca hiç kimseyi bu kadar merak etmedim... Bana merakla bakacak gözlerini, ellerini, kokunu... Henüz tanışmadığım birini bu kadar büyük bir özlemle hiç beklemedim. Küçük dudaklarına dokunabilmeyi, nefesini dinleyebilmeyi, minicik parmaklarını avuçlarımda ısıtmayı, başını göğsüme yaslamayı ve sana hayat veren kalbin sesiyle sana ninniler söylemeyi.. Sen özlemiyle burnumu sızlatan, yaşadığım her şeyi kendisiyle dolduracak olansın. Sen ilksin "bebeğim"... Hayal bile edilemeyensin..."

Sevgiler,
Bettra

17 yorum:

  1. Canım benim, anlatamam kelimeler yetersiz demişsin ama o kadar güzel anlatmışsın ki duygun taa içime işledi...gözlerim doldu, gerçekten büyüklerimizin dediği gibi anne olunca anlayacaksın sözü şimdi benim için kanıtlandı...gerçekten de bir mucize, yeni bir yaratık dünyaya getirmek kendinden bir parça...offff çok acayip ya:) ama minik yaratığı ben de sabırsızlıkla bekliyorum, havalara hoplatıp kolcuklarını sıkıcam minik parmaklarının içine elimi verip sarmasını istiycem...yaratık diyorum diye kızmıyosundur demi, seviyorum böyle demeyi...benim yaratık bakalım ne zaman dünyaya bööööö diyecek:) bilmez ki annesi daha yeni okuyacak daha bööö demesine çooook var:)
    Sabırsızlıkla yaratım sonucunuzu bekliyoruz...muhteşem bir şey olacak...
    Sevgiler,
    Mua:=)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili B.
    Her anne başka başka şeyler hissediyordur belki; başka derinlere iniyordur kendi ruhunda.. Bunlar sadece anlatabildiklerim. Ne desem boş olacak çünkü umuyorum çok geçmeden Cacon'la birlikte kendi mucizenizi yaratmaya başladığınızda anlayacaksın asıl neyin içinde olduğunu. Bunun ne kadar ifade edilemez, ne desen yetmez bir durum olduğunu...

    "Tatlı teyzem,
    Ben de beni havalara atıp hoplatacağın, minik ellerimi sıkıca tutup beni sevginle kucaklayacağın günleri sabırsızlıkla bekliyorum."

    Annesiyle oğluşundan sevgiler ;)

    Bettra...

    YanıtlaSil
  3. Aaaaaa inanmıyorum demek belli oldu, ayyyyyyy ben de oğlum olsun istiyorum hep, artık seninkisi benimkine abilik yapar:) Oyyy sabırsızlanıyorum gelince onunla bol bol konuşcağım...ne kadar şanslı bir çocuk olacağını ona anlatacağım...şarkılar söylerim:)
    Kocaman öpüyorummmmm,ikinizi de:=)
    Mua...

    YanıtlaSil
  4. İhihihi evet evet gel de konuşun azcık :) Sanırım sen geldiğinde duymaya başlamış olacak oğlum :D Biz de seni öpüyoruz beyaz fonlu pembe yanaklarından :)

    YanıtlaSil
  5. Siteni çok beğendim ve o harika yazılarının devamını dilerim.İnsan yapıyorumdaki yazdığın sözler çok duygulu ve muhteşem:)Bir mucize ancak bu kadar güzel anlatılabilir bence.Oğluşunu bende çok merakla bekliyorum ve onunla oyunlar oynayacağımız günleri sabırsızlıkla bekliyorum:)İkinizide kocaman öpüyorum:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. muhtesem anlatmişsin bibi.
    seni ve minik gobegiini cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ne demeli bilemedim bence siz harikasınız. ve hep böyle kalın dilerim bu güzel aile, hep birlikte hep böyle güzel kalın her daim...

    YanıtlaSil
  8. betül abla siten ve yazıların çok güzel aileye 4.oğlan gelio desene :D hayırlıolsun yazılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  9. Sevgili S.B.
    Seni Seviyorum...
    Öpücükler ;)

    YanıtlaSil
  10. .Z.
    Ben ve minik olmaktan günbegün koşarak uzaklaşan göbeğim günümün çoğunu seninle paylaşıyor olduğumuz için şanslıyız :)Ben ve daha şimdiden içimdeki de seni çok seviyor bayan deli :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Beenmaya,
    Değerli ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim. Yorum sahibi sizin gibi "kalemi oynatabilen" biri olunca çok daha güzel bunları duymak ...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. MAUG,
    Seni sayfamda görmek çok güzel :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. gerçekten ilk defa "az" gelmiş sözcükler sana. Okurken sardı sarmaladı beni ama, eminim parmaklarının ucunda daha milyonlarcası vardır duygularına "anlam" olamayan. Yine de çok etkilendim, hatta teyze olacağımı duyduğum andan daha çok etkilendim ;)) en az senin kadar, kocaman kocaman bir heyecanla, süt kokan bebişini bekliyorum! bir elmanın iki yarısı vardı.. şimdi elma bir bütün! şimdi elmadan koccaman bir ısırık alıp, tadına bakma zamanı galiba :) sevgiyle kal annecik xxx

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Cicözcan,
    Sanırım defalarca "anlatamıyorum" derken ne demek istediğimi anlatabilmişim :) Güzel olan ne biliyor musun elmanın, kelimelerin ve daha bir çok şeyin tadına asıl şimdi varıyorum. Bildiklerimi aslında bilmiyormuşum.. Belki ilk kez gerçekten heyecanlıyım. İlk kez meraklı.. O, benim ilkim. Ve beraberinde her şeyi "ilk" gibi hissettiriyor...
    Sevgiler, mua :)

    YanıtlaSil
  15. Bu arada kuzenime de erkek demislerdi ama simdi kiz olduguna karar verilmis, o yuzden mavi renkleri almak icin fazla acele etme;)Optummmm

    YanıtlaSil
  16. İhi bak bu haber ister istemez yüzümü güldürdü :) Ama vicdan da yapıyorum sonra ya erkekse ve onu istemediğimi düşünüp üzülürse diye :( Ne olursan ol yine gel diyim ben en iyisi di mi :)Oğluşum da olsa Tazimin başına ikinci bir tatlı cadı da olsa ikisini de çoook severiz biz :)

    YanıtlaSil
  17. hayırlı evlat olsun :)

    YanıtlaSil