2 Eyl 2010

Çooook sinirliyim ! :( O kadar ki, çevirme yapıp kimlik soran polislere kafa atmak isteyecek kadar !
Ve bence geçerli hiçbir nedenim yok..
Yaklaşık 10 gündür adeta beynim karıncalanarak yaşıyorum.
Rahat olduğu saatler genelde sabahları uyandığımda geçen ilk 1 saat ve biraz da kitap okuduğum zamanlar. Kalanların üstünü çizmek, silmek yırtıp atmak istiyorum. Çoook sevdiğim işime gelmek üzere servise biner binmez başlıyorum gerilmeye. Ter kokusu oluyor bazen bu gerginliğin sebebi, bazen yüksek sesle yapılan gereksiz konuşmalar, bazense kötü, bencil ve düşüncesiz bir şöför... Sonra işe gelip yine biiiiiir sürü şeye geriliyorum. Akşam eve dönüyorum. Ortalıklardaki şarj aletlerine, yine aynı yere buruşturulup atılmış tişörtlere, çalışma masasının üzerindeki ne olduğu belirsiz, bir çoğu atılması ya da dosyalanması gereken ama ilgili Tazi'nin bir türlü dönüp bakmadığı yığınla kağıda DELİ oluyorum.. Söyleniyorum. Söylendikçe daha mutsuz oluyorum. Söylenemezsem daha fazla sinirleniyorum.Oysa hiç biri böyle büyük harflerle öfkelenmeye kendimi ve bebeğimi germeye değmez.

Offf sakinleşmek istiyorum. Her şeye ve herkese gülümsemek. Kötü olan her şeyden uzak durmak. Hatta ve hatta mümkün olduğu kadar kendi başıma kalmak istiyorum. Yorumsuz, lafsız sözsüz sessiz saatler istiyorum..

Vücudunuzu sürekli gergin kaslara taşımak, kafanızda sürekli bir şeylere söylenmeniz o kadar yorucu ki :(

Takmayacağım diyorum, geçecek diyorum biraz sevdiğim bir şeylere ilgileneyim diyorum ama anlık rahatlamaların dışında pek bir şeyim yok..
Bütün bunların sebebi içimdeki ufaklığın yarattığı hormonal dalgalanmalar olabilir mi?
Bir mucize sizi hem dünyanın en mutlu insanı hem de ennn gergini yapabilir mi?
Ama çoook yoruldum :(

Sevgiler,
Bettra...

4 yorum:

  1. ama bak kendin söylemişsin zaten kendine olması gerekeni;

    "Oysa hiç biri böyle büyük harflerle öfkelenmeye kendimi ve bebeğimi germeye değmez."

    YanıtlaSil
  2. Evet, değil mi? :( Daha iyiyim daha iyiyim :) Daha da iyi olacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Lutfen Bettracigim, sen ne kadar gergin olursan bebisin o kadar gergin dogar. Zaten erkek cocuklarinin gazi kizlarinkine gore daha fazla olurmus, bir de fazladan gaz problemi istemeyiz, degil mi?;) Seni ve minik karnini cok seviyoruz, o yuzden mutlu ve rahat bir annecik istiyoruz. lutfeennnnnn:)

    YanıtlaSil
  4. Bunu yapılacaklar listemden yapılmaya başlananlar listeme aldım Ole'cim :) Mua :)

    YanıtlaSil