20 Eki 2010

GERİ DÖNDÜM !!!

Yok yok fiilen bir yere gitmemiştim ama bu bebek bekleme, hormonal dalgalanmalar, ofisteki gerginlikler falan derken hayal dünyamdan uzaklaşmış ve dolayısıyla gerçek hayattaki sınırlarıma tıkılıp kalmıştım. Sadece kendime geri döndüm :) Kitap okumuyordum, kahramanlarımı kendi hallerine bırakmıştım ve şuan Karanlık Orman'da neler olup bittiğine, sevgili Alexander ve Truli'nin nelerle uğraştıklarına dair hiçbir fikrim yok. Onları çok özledim
:( Deli gibi yemek yapmak istiyordum ama mutfakta sadece sağlıklı beslenmeme yetecek kadar kalıyordum falan filan işte..
İki gün önce P.N. Elrod'un "Ben, Strahd Bir Vampirin Anıları" ını (Ravenloft Efsaneleri) okumaya başladım. Fantastik roman ve vampir hikayelerinin yakın takipçisi olarak Sislerin Vampiri ve Ben, Strahd'ı henüz okumamış olmak pek keyifli değil..
Bu arada Sislerin Vampirini bulamıyorum. Var mı nereden edinebileceğimi bilen?
Neyse işte çoook mutluyum da hayal dünyama geri dönmüş olmaktan yazayım dedim.
Hoşgeldim :)

Bettra

6 yorum:

  1. hoş geldin o halde...
    yine
    yeni
    yeniden
    hoş geldin...

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldiiiiin, senin bu mutlu halini cok ozlemistim ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de özlemiştim Ole'cim :)

    YanıtlaSil
  4. Geldimi peki bebek de ?
    Hoşgeldi geldiyse =)

    YanıtlaSil
  5. Hayır henüz iç dünyamı daha yakından mutlu kılmakla, annesini tanımakla, yan gelip yatmak, yüzmek, hımm bu şey neyse tadı gerçekten lezizmiş gibi yorumlarda bulunmak, bu konuşan babam mı şimdi vb sorularla kendisi :)
    Kısmetse şubat ortası gibi bekliyoruz kendisini aramıza...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil