22 Eki 2010

HA HA HA :)

Hala gülüyorum :) Akşamları alınan birkaç doz Komedi Dükkanı çoook iyi geliyor bu sıralar. Tolga Çevik gerçekten bir komedi ustası olmuş.. Oldum olası ne yazsak da izleyiciyi göz yaşlarına boğsak ana fikri etrafında şekillenen dizi ya da filmeleri hiç sevmedim.. Hayat yeteri kadar acı değil mi..? Fakat bu sıralar gülmeyi daha bir özlemişim gibi.. Katıla katıla ve yüksek perdeden :) Size de tavsiye ediyorum. Alın bilgisayarınızı önünüze açın neşeli, komik falan bulduğunuz bir dizi ya da filmi reklamsız kesintisiz izleyip koca günün tüm negatif elektiriğinden bir saatte kurtulun. Üstüne bir de günü noktalamak için sevdiğiniz birkaç satır okuyun sonra da "Ohhh değmeyin keyfime" diyerek dalın rüyalarınızın alemine :)

Ben nefes almakta zorluk çekerek gülerken ve koca göbeğim zıp zıp zıplarken içimdeki minik canlı acaba "Arkadaşım insan evinde bile rahat edemeyecekse ne anlamı var bu sevilmelerin okşanmaların.. Noooluyor nedir bu sarsıntı bir durun falan" mı diyordur yoksa gülerken salgılandığım mutluluk hormonlarıyla o da mutlu mu oluyordur ? Neyse şu sıra kendi neşeli halimle çok ilgiliyim o nedenle ufaklığın biraz sarsılmaya alışması gerekiyor :)
Hem biliyor musunuz çok çabuk öğreniyorlarmış. Örneğin üşüttünüz ve öküsürüp hapşırıyorsunuz.. İlk öksürükler ve hapşırmalarda ses ve sarsıntı dolayısılya minik içerde korkup büzülüyor ve huzursuz oluyormuş. Ama kısa bir süre buna alışıp normal ve zaman zaman olan bir şey gibi algılıyormuş. Gerçekten harikalar... Sanırım annesinin kendinden geçmiş gülmelerine de alışır kısa süre içinde ;)

Dün akşam ilk kez bir süredir hissedebildiğim hareketlerini dışarıdan da gördüm. O kadar kahkahanın üstüne "Uyandırdın yine beni tatlı uykumdan" diyerek komşunun duvarlarını yumruklayan alt komşu muydu yoksa o da neşelenip "Ya nedir bu kadar komik olan bana da göster anneeee" diyerek yerinde duramayan oğlum muydu emin olamadım. Ama her iki durumda da muhteşem bir gösteriydi...

Hala Sislerin Vampiri'ni arıyorum. Yok mu sahip olan satmak isteyen ? :)


Sevgiler,
Bettra

2 yorum:

  1. anne nasılsa, ne durumdaysa bebek de hissedermiş. düşünsene aranızdaki başka hiç kimseyle olmayacak, oluşmayacak o bağı, o özel dili...

    o yüzden sen hep mutlu ol ki o da olsun annesi :)))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Beenmaya,
    Aynen öyle.. Bu bağa sahip olmak yeryüzünün en harika duygusu :) O hep mutlu olsun diye mutlu olmak istiyor insan :)Ama bilirsin işte her zaman söylendiği kadar kolay olmuyor..

    Sevgiler,
    Bettra...

    YanıtlaSil