29 Ara 2010

DİLEK AĞACIM...

Sanırım bu yıl hayattan geçen yıllara oranla daha net ve ciddi şeyler istiyorum... Burası benim dilek ağacım olsun.. Bakalım neler sallanıyor kocaman dilek & istek ağacımda tatlı bir meltem eşliğinde...

Bütün sevdiklerim için sağlık, huzur, mutluluk ve bütün bunlara yetecek kadar para dolu bir yıl elbette bu yıl da ilk dileğim...

Dünyamın en tatlı bebeğini sağlıkla kucağıma alabilmek, onu sarıp sevgimle ısıtabilmek ve çok sevildiğini her daim hissettirebilmek de ilk dileğim. Birden fazla ilk dileğim olabilir öyle değil mi? Sonraki ilk dileğim yepyeni bir ben yani "iyi" bir anne olabilmek. Bunu becerebilmeyi diliyorum.. Sabırlı, kontrollü, dayanıklı olabilmeyi...

Bütün bunları olabilirken beni ben yapan, mutlu yapan, doyuran diğer şeylerden vazgeçmemeyi. Kendime vakit ayırabilmeyi...

Daha net dileklerim var demiştim hani.. Hayallerimdeki kitabı yazmak gibi... Nobel'i kazanmasam da olur. Kendimi mutlu edecek bir kitap olması yeterli :) Kelimelerin büyüsü ben dahil okuyan herkesi sarsın istiyorum. Yazmak için daha çok zaman ve bu zamanı öyle ya da böyle yaratacak bir ben diliyorum... Yazdıklarımı okuyacak ve mutlu olacak bir sürü okur eşlik edebilir bu dileğime :)

Hala okumadığım ama okumayı çok istediğim bütün kitapları bu yıl okumayı diliyorum. Ve oğlumla uyku öncesi en sevdiğim bölümlerini paylaşmayı :)

"Boşveeer" diyebilmeyi ve bunu dediğimde beni sarıp sıkan tüm endişeleri gerçekten boşvermiş olmayı diliyorum.

Tazime biraz daha "benci" olmayı öğretebilmeyi, birlikte daha az "bıkbık" yapmayı, böylece daha az takıntılı ve daha huzurlu bir çift olabilmeyi diliyorum. Birlikte "önce biz" demeyi öğrenmeyi ve nedense önce kendini düşünen ama bizden önce onları düşünmemizi bekleyen insanlara bunu hissettirebilmeyi hatta ekvator gibi varsayımsal bir çizgi çekip gözlerine sokmayı ve "bak canım sen çizginin öte yanındasın" diyebilmeyi; diyemesem de anlamalarını sağlayabilmeyi diliyorum.

Tazimle birbirimize daha çok, çok daha çok aşık olmayı, artılarımızı eksilerimizden daha fazla görebilmeyi diliyorum :) Kısmetse şubat ortası gibi "Sen harika bir baba olacaksıııınnn !" diye en yüksek sesimle boynuna atlayabilecek enerjiye ve ruh haline sahip olabilmeyi de :) Bir de bazı sabahlar benden önce uyanıp kahvaltıyı hazırlayan kişi olmasını diliyorum :)

Çayımı mutfaktan salona dökmeden getirebilecek, yumurtayı marketten eve kırmadan taşıyabilecek, dokunduğumu yıkıp dökmeden napacaksam yapabilecek, heyecanlandığımda ya da sinirlendiğimde de düzgün kurallı cümleler kurabilecek, kafamı başka bir yere çevirdiğim zaman da yoldan çıkmadan bir yere çarpmadan yürüyebilecek kadar az sakar olmayı diliyorum. Ama bu dileğim gerçekleşmezse sorun değil.. Ben kendimi böyle de seviyorum :)

Satın aldığım, fotokopiyle çoğalttığım, internetten topladığım, sağdan soldan duyduğum kimi çok havalı, kimi çok pratik, kimi renkli, kimi çok temel yemek tariflerimi hayata geçirmeyi diliyorum. Blogumun "Bettra Mutfakta" bölümün leziz tariflerle dolup taşmasını da :) Biliyorum yılın ilk altı ayı evdeki yeni sakinimizle bunları yapmam çok kolay olmayacak ama ben yılın ikinci yarısı yapabiliyor olmaya da razıyım :)

Çok sevip hep hatırladığım, süpriz doğum günü partileri yaptığım, ara ara beklenmedik hediyeler, notlar bazen saçma ve komik hallerimle güldürdüğüm, hayatımın vazgeçilmez oyuncularının da artık kendilerine gelip bana süpriz partiler yapmalarını, ellerinde çoook seveceğim hediyelerle çıkıp gelmelerini diliyorum. Bu oyuncular kendilerini çoook iyi biliyorlar! Bu yıl da olmayacak çok belli ama en azından yeni, yeni yılda evimizin bu kez Tazi tarafından süslenmesini, ışıklarla renklendirilmesini ve sadece keyfini çıkaran taraf olmayı diliyorum.

Az konuşup çok anlaşılmayı, doğru anlaşılmayı istiyorum... Daha sakin ve daha pozitif bir ben de fena olmaz...

Rüyalarımda uçmaya, harika denizlerde yüzmeye, hayallerimdeki muhteşem ormanda yazacaklarıma ilham olacak film tadında rüyalar görmeye kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Biliyorum bu da yılın ilk yarısı evin yeni sakininin yarattığı yorgunluk nedeniyle pek mümkün olmayacak ama bakın şimdiden daha sabırlı biriyim :) Yılın ikinci yarısını bekleyebilirim :)

Tatlıyı daha az sevmeyi diliyorum. Pekala bu çok gerçekçi olmadı... Çoook sevsem de her seferinde ona yenilmemeyi, karşısına dikilip "Beni kandırman o kadar kolay olmayacak" diyebilecek kadar iradeli olmayı diliyorum..

Geçen yıllarda dilediğim ancak henüz gerçekleşmemiş hayallerimi yineleyeyim mi karar veremedim.. Belki de gerçekleşmemelerinin güzel nedenleri vardır öyle değil mi? Sanırım bu noktada kararı dileklerimi gerçekleştirmekle görevli manevi varlığa bırakıyorum :)

2011 in tüm dilek&isteklerimle beraber yılın en geç ikinci yarısı bana gelmiş olmasını diliyorum...
İhi sevgiler :)
Bettra...

2 yorum:

  1. bütün dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum ben de. düş gibi ama gerçek zamanlar yaşaman, yaşatman dileğiyle...

    sana ve o güzel ailene şimdiden iyi seneler :))

    YanıtlaSil
  2. Sana da coook mutlu yıllar Beenmaya :) Güzel dusler ve bu düşlere çok benzeyen gercekler diliyorum ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil