22 Ara 2010

YENİ YIL TEBRİKLERİ

Marketlere, mağazalara, alışveriş merkezlerine, parklara, evlere ışıl ışıl ve rengarenk süslerle gelmesini seviyorum ! "Aaaa bak yeni yıl gelmiş!" diye ağız dolusu gülümsemelerle en çocuksu yanıma kavuşuyorum bu süsleri görünce... Her yer çam ağaçları ve üzerilerindeki şeker gibi süslerle dolsun istiyorum. Baktığım her yerde yanıp sönen minik ışıklar göreyim istiyorum. Seviyorum işte yeni yıl arifelerini :)

Arkadaşlardan, eşten dosttan güzel dileklerle dolu tebrik kartları gelmeye başladı . Eh teknolijinin her sabah uyandığımızda uzun yollar kattettiği bir çağda yaşayınca artık kartlar da elektronik ortamda geliyor tabi :) Ve bir de insanın yaratıcı arkadaşları olunca kartlar kişiye özel olabiliyor. İşte "Trend Küpü"nün http://trendkupu.blogspot.com/ yaratıcı yazarlarından Ole'nin bu sabah gönderdiği harika yeni yıl kartı :) Ben çok beğendim!

Şimdiden, yüzünüzü hep içten, tatlı tebessümlerle dolduracak bir yeni yıl arifesi ve "güzel" kelimesinin hakkını veren bir yıl diliyorum. Biiii sürü dileğim var benim! Birara yazayım.

He bir de aşure yaptım :D Akşama paylaşırım diye umuyorum :)

Sevgiler,
Bettra

2 yorum:

  1. sanırım bu yıl ailenizin iki kişi olduğu son yıl. en güzel yeni yıl hediyesi eklenecek ailenize 2011'de öyle değil mi :)))

    YanıtlaSil
  2. Evet evet evet :) Aile kavramının içini doldurmaya başlıyoruz :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil