18 Şub 2011

KUZEY'DEN ESİNTİLER...

Soğuk olduğunu düşünürsünüz değil mi Kuzey rüzgarının.. Benimki sımsıcak :) Bütün meltemlerden daha deniz kokulu, daha huzurlu.
29 OCAK 2011
'Anne' oldum! Evimde artık kükrer gibi esneyen minik bir aslan var :)

Herhangi bir sıfatın içini doldurmak aynı anda hiç bu kadar kolay ve bir o kadar da zor olmamıştı. Kolay çünkü onu içimde hissettiğim ilk andan itibaren başladım anne olmaya. Anne gibi düşünüp hissetmeye. Zor çünkü onun için isteyeceğiniz iyiliklerin sonu yok. Onu, başına gelebilecek her türlü kötülükten korumak istemenin, problem senaryoları yazıp sonra çözüm yolları aramanın, ihtiyaçlarına doğru cevap verebilmenin, hayallerindeki "anne" olmayı istemenin de öyle...

Annelik benim için, bu ilk zamanlarda, daha çok korkulardan ibaret sanırım. Tüm hayatım boyunca hiç bu kadar çok korkacak şeyim olmamıştı... Ya hasta olursa, ya doymuyorsa, ya çok ağlar da susturamazsam, ya şu lanet gaz miniğimin yakasından düşmezse, ya düşerse, kaybolursa, bana bir şey olursa, babasına bir şey olursa, iyi bir eğitim alamazsa, kötü arkadaşları olursa... Ya.. ya... ya... Yazabileceğim ya'ların sayısını tahmin bile edemezsiniz. Tabi anne değilseniz :)

Bugün tam 27 günlük bir erkek bebeğim var. Onu içimde taşırken bunun ne muhteşem, ne anlatılamaz bir duygu olduğunu yazmaya çalışmıştım. O zaman anlatamaya kelimeleri yetiremediğim bir duyguyu, onu görüp kokladıktan, gözlerine bakıktan, sesini duyduktan, minik ellerini ayaklarını öptükten sonra anlatabilmeyi ummak onlarla anlatabilecekleriniz sonsuz bir gök gibi bile olsa, kelimelerin gücünü abartmak gibi...

Çok yorgunum. Uykusuz. Programsız. Yani Kuzey'li :) Her şey onun etrafında dönüyor. Onun keyfine, sağlığına, uykusuna, altına, karnına... göre. Başka hiçbir şey beni hem alışkanlıklarımdan bu kadar ayırıp hem de bu kadar mutlu edemezdi... Yüzüne baktığımda yorgunluk da sıkıntılar da silinip gidiyor...

İşte bu yüzden herkes için bir dileğim var :) İsteyen ve elbette hazır hisseden herkese bu mutheşem canlıdan en az bir tane diliyorum :)
Sevgiler...
Bettra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder