24 Tem 2012

BAYAN ELEMAN ARANIYOR - 1

Avuçlarındaki beyaz, parıldayan köpüklere baktı. Taşındığından bu yana bilmem kaçıncı kez bozulan çamaşır makinesine (bulaşık makinesine de!) lanet edip sudan buraş buruş olmuş köpüklü ellerini hızlıca önlüğüne silip söylene söylene çalışma odasının yolunu tuttu. Çamaşır yıka, bulaşık yıka, as ütüle, yerleştir, temizlik, yemek! Tanrım bütün bunları ben yaparsam hikayeyi kim yazacak?! Elektronik aletlerin çoğu bu harika evde malesef sürekli bozuluyordu. Belki de daha iyi bir tamirci bulmalıydı.. Her zaman açık olan bilgisayarını hafif uykusundan uyandırıp şöyle yazdı açtığı boş sayfaya:
"Kasabaya 5 km mesafedeki evimde yemek, temizlik, çamaşır ve bilirsiniz işte kalan bütün işlerle ilgilenecek, tercihen yatılı çalışacak güler yüzlü, az konuşan ama arkadaşlık da edebilecek bir bayan arıyorum. Orta yaş üzeri olanların şansı daha fazla :) Ve ücret elbette dolgun kızlar! Sorun şu ki zor beğeniyorum :) Üç dört aileye yetecek büyüklükteki evimde (Black Castle) benimle birlikte yaşamaya tahammül edebilecek (sıkılmanız çok olası demedi demeyin) ilgili cesur bayanlar lütfen bana aşağıdaki numaradan ulaşsın."

Sayfayı hemen basıp eski faks makinesiyle yerel gazatenin ilan bölümüne faksladı. Tabi ancak üçüncü seferde bunu başarabildi. Kasabadakilerin çoğunun teknolojiyle arası yoktu. İşlerini e-postayla halleden sadece iki üç kişi vardı.. Bakalım yeni evinde karnını doyurmaya (yemeğe çok düşkün olmadığı için bu en kolay kısım olacaktı)ve makineler bozulduğunda yani çoğu zaman çamaşır ve bulaşığı elinde yıkamaya (ilanda elde yıkama kısmına değinmemişti) en önemlisi de bu yere ve kendisine tahammül etmeye gönüllü kaç kişi çıkacaktı...?

6 yorum:

  1. Sevgili Black Castle sahibesi ben vermiş olduğunuz ilan ile çok ama çok ilgiliyim sizinle yüz yüze görüşme teklif ediyorum,detayları o zaman konuşuruz diyerek son noktasını koyup faksı yolladı:=)

    BuBu

    YanıtlaSil
  2. Hahaha bence harika ev arkadaşı oluruz. Koca şatoda herkes işine bakar arada görüşür ve kimse sıkılmaz :) İşe alındınız bayan ;)

    YanıtlaSil
  3. Tesekkür ederim bayan, en kısa zamanda görüşmek üzere,
    İyi günler:=)
    BuBu

    YanıtlaSil
  4. Devami gelecek Basakcim :)

    YanıtlaSil
  5. Valla ben merak ederim soyliim simdiden!

    YanıtlaSil